LIVRAREA COMENZILOR

 

  • Gratuit ( fără taxa de transport ), produsele pot fi ridicate de la Magazinul Pravalia de curatenie, Str. Trandafirilor Bloc 3, Roman, judetul Neamt
  • Contra cost prin curierul , produsele pot fi livrate oriunde în România. Clientul va suporta taxa de transport, care va fi calculată în funcție de greutatea coletelor, și afișată în coșul de cumpărături.
  • Livrarea produselor prin curier este posibilă și sâmbata, pentru comenzile plasate până vineri la ora 12,00 cel târziu.
  • DUMINICA NU SE FAC LIVRĂRI și NU SE IA ÎN CALCUL LA PERIOADA DE LIVRARE.
  • Livrarea se face in 1-3 zile lucrătoare.
  • Nu suntem răspunzători pentru întârzieri cauzate de curier, în special în perioada sărbătorilor legale sau Black Friday!

POLITICA DE RETUR

 

VLADELSORSERV SRL oferă clienților serviciul de Retur prin care, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării aveți opțiunea de a returna produsele achiziționate online, în conformitate cu legislația în vigoare.

 

Care sunt condițiile de retur?

Serviciul este disponibil atât pentru clienții persoane fizice, cât și pentru clienții persoane juridice, însă doar titularul facturii poate iniția returul. Pentru a iniția procedura de retur vă rugăm să sunati la numarul +40 744 911 939 NAGIT DELIA BIRJOVEANU sau scrieti un mail cu toate informatiile la office@pravaliadecuratenie.ro .

 

Cum se calculează termenul de retur?

Cele 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării produsului în cazul achizițiilor online.

 

Unde se pot returna produsele?

Produsele pot fi returnate la Magazinul Pravalia de curatenie, Str. Trandafirilor Bloc 3, Roman, judetul Neamt prin curier sau personal de către persoana care a efectuat achiziția.

Cum trebuie să se prezinte produsul returnat?

Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat si nu trebuie sa fie desigilat.

În cazul în care produsele returnate prezintă urme ale unor deteriorări, suma returnată va fi recalculată și ajustată corespunzător.

Ce aveți de făcut când vreți să faceți un retur?

Sunati la numarul +40 744 911 939 NAGIT DELIA BIRJOVEANU sau scrieti un mail cu toate informatiile la office@pravaliadecuratenie.ro pentru a iniția procedura de retur.

 

Ce se întâmplă după preluarea produsului returnat?

După preluarea unui retur, vom face o evaluare a stării produsului.

În eventualitatea în care produsul returnat prezintă diverse neconformități (urme de folosire, zgârieturi, tăieturi, intervenții asupra produsului inițial), vom putea decide în urma evaluării acestora să diminuăm valoarea inițială a produsului. În această situație, vă vom rambursa doar suma rezultată în urma evaluării, pentru a compensa deprecierea suferită de produs.

Cum se rambursează suma aferentă returului?

Suma aferentă returului va fi rambursată prin transfer în cont bancar în toate cazurile.

Termenul de plată este de cel mult 14 zile de la data inițializării returului, prin trimiterea unui mail la office@pravaliadecuratenie.ro. Acest termen va fi respectat în condițiile în care produsul este returnat înainte de expirarea perioadei de 14 zile.